Rozvíjíme naše odvětví prostřednictvím soutěží, workshopů a vzdělávacích programů, stanovováním standardů veřejných soutěží a sdílením informací a podpory networkingu.
Každý měsíc pořádáme tematické workshopy na aktuální témata, kde vystupují přední znalci daného oboru. Snažíme se i prezentovat case studies a praktické ukázky.
Každý měsíc vydáváme newsletter s aktuálními informacemi nejen pro naše členy.
Na našem kanále Spotify vydáváme podAKAsty (podcasty, na nichž Kateřina Hrubešová zpovídá zajímavé lidi) na témata, která hýbou trhem.
Zaměřujeme se primárně na témata Férového tendru, ESG a udržitelnosti, nástrojů AI. Témata stále přibývají, ale tato tři jsou klíčová.
Dnes se naučíte, zítra použijete – takový je přístup AKA ke školením, která organizuje svým jménem. Vybíráme ty nejlepší experty z praxe a snažíme se šetřit váš čas.
Evropská asociace komunikačních agentur EACA provozuje vlastní vzdělávací instituci, otevřenou všem členům asociace (AKA je členem EACA).
Evidence-Based Marketing Academy (EBMA), na University of New York in Prague, je průlomový program celoživotního vzdělávání vedoucích pracovníků určený k transformaci oblasti marketingu v České republice.
DigiAka je unikátním vzdělávacím programem pro marketingové specialisty a account managery. Během 16 týdnů vás naučíme analyzovat byznysové požadavky, navrhnout řešení, připravit business case a celý projekt úspěšně prezentovat zadavateli.
nAKAfe je den otevřených dveří v členských agenturách v rámci každoroční akce pro studenty a zájemce o práci v komunikačním průmyslu