8. 8. 2022
Novinka
Nabídka školení a kurzů pro veřejnou správu
Reference: Ministerstvo pro místní rozvoj, Ministerstvo vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí
Nákup mediálního prostoru
1. Základy mediálního nákupu
Základní varianta pro začátečníky
Půldenní školení pro začátečníky. Dozvíte se základní charakteristiky jednotlivých mediatipů a vhodnost pro různé použití. Získáte základní po českém trhu a o způsobech plánování a nákupu mediálního prostoru a času.
Max. počet účastníků 50
Min. počet účastníků 10
Cena: půldenní 2 000Kč/osoba (AKA není plátcem DPH)
2. Jak nakupovat media efektivně a podle zákona
Komplexní vzdělávací program vedený lektory AKA a zástupci mediálních domů. Určeno pro absolventy kurzu Základy mediálního nákupu.
Dozvíte se specifika jednotlivých hlavních mediatypů jako jsou televize (celostátní a regionální), tisk, on-line, outdoor, rozhlas. Jaké parametry posuzovat a jaká data požadovat v nabídkách. Jak hodnotit nabídky z hlediska cílů komunikace i z hlediska ceny. Na případových studiích úspěšných výběrových řízení poznáte, jak to dělají kolegové. Školení probíhají v atraktivním prostředí konkrétních medií a jsou spojena s návštěvou míst, kde vznikají noviny, rozhlasové a televizní pořady.
Plná varianta:
4x jednodenní modul
Max. počet účastníků 10
Min. počet účastníků 6
Cena: 18 000Kč/osoba (AKA není plátcem DPH)
Školení probíhají v atraktivním prostředí konkrétních medií a jsou spojena s návštěvou míst, kde vznikají noviny, rozhlasové a televizní pořady. Budete mít příležitost podělit se o vlastní zkušenosti a zeptat se na cokoliv.
Jak na zadávací dokumentaci
Jak vybrat správně typ zadávacího řízení, nastavit kvalifikační kritéria? Jak formulovat cíle, jak stanovit kritéria pro vyhodnocování? Které informace potřebují dodavatelé ke zpracování kvalitní nabídky? Předběžná konzultace a proč se jí nebát? A hlavně: hodnotící kritéria – cena a kvalita. Na úspěšných výběrových řízeních minulosti zjistíte, jak kolegové překonaly zdánlivě nepřekonatelné překážky. Jak se porovnali s požadavky zákona i kontrol a přitom vypsali smysluplnou zakázku. Čemu se vyhnout, aby výběrové řízení neskončilo bez nabídky? Co je Metodika zadávání veřejných zakázek v marketingu a komunikaci a jak s ní pracovat.
Půldenní kurz vedou lektoři AKA.
Min. počet účastníků 6
Max počet účastníků není omezen
Cena: 4 000/osoba
AKA a její partneři neustále rozšiřují nabídku vzdělávacích programů pro veřejnou správu. Máte-li zájem o specifickou oblast marketingu nebo komunikace nebo formu vzdělávání, spojte se s námi!
Vytvoříme workshop přesně pro vaši potřebu.
office@aka.cz