Reference: Ministerstvo pro místní rozvoj, Ministerstvo vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí
Základní varianta pro začátečníky
Půldenní školení pro začátečníky. Dozvíte se základní charakteristiky jednotlivých mediatipů a
vhodnost pro různé použití. Získáte základní po českém trhu a o způsobech plánování a nákupu
mediálního prostoru a času.
Max. počet účastníků 50
Min. počet účastníků 10
Cena: půldenní 2 000 Kč/osoba (AKA není plátcem DPH)
Komplexní vzdělávací program vedený lektory AKA a zástupci mediálních domů. Určeno pro
absolventy kursu Základy mediálního nákupu.
Dozvíte se specifika jednotlivých hlavních mediatypů jako jsou televize (celostátní a regionální), tisk,
on-line, outdoor, rozhlas. Jaké parametry posuzovat a jaká data požadovat v nabídkách. Jak hodnotit
nabídky z hlediska cílů komunikace i z hlediska ceny. Na případových studiích úspěšných výběrových
řízení poznáte, jak to dělají kolegové.
Školení probíhají v atraktivním prostředí konkrétních medií a jsou spojena s návštěvou míst, kde
vznikají noviny, rozhlasové a televizní pořady.Plná varianta:
4x jednodenní modul
Max. počet účastníků 10
Min. počet účastníků 6
Cena: 18 000 Kč/osoba (AKA není plátcem DPH)
Školení probíhají v atraktivním prostředí konkrétních medií a jsou spojena s návštěvou míst, kde
vznikají noviny, rozhlasové a televizní pořady. Budete mít příležitost podělit se o vlastní zkušenosti a
zeptat se na cokoliv.
Jak vybrat správně typ zadávacího řízení, nastavit kvalifikační kritéria? Jak formulovat cíle, jak
stanovit kritéria pro vyhodnocování? Které informace potřebují dodavatelé ke zpracování kvalitní
nabídky? Předběžná konzultace a proč se jí nebát? A hlavně: hodnotící kritéria – cena a kvalita. Na
úspěšných výběrových řízeních minulosti zjistíte, jak kolegové překonaly zdánlivě nepřekonatelné
překážky. Jak se porovnali s požadavky zákona i kontrol a přitom vypsali smysluplnou zakázku. Čemu
se vyhnout, aby výběrové řízení neskončilo bez nabídky? Co je Metodika zadávání veřejných zakázek
v marketingu a komunikaci a jak s ní pracovat.
Půldenní kurs vedou lektoři AKA.
Min. počet účastníků 6
Max počet účastníků není omezen
Cena: 4 000 Kč/osoba
AKA a její partneři neustále rozšiřují nabídku vzdělávacích programů pro veřejnou správu. Máte-li
zájem o specifickou oblast marketingu nebo komunikace nebo formu vzdělávání, spojte se s námi! Vytvoříme workshop přesně pro vaši potřebu.