Workshop: Ekonometrie_od mediaplánů k ROI

3.6.2020
AKA

Jak můžete pomocí matematiky a statistiky prokázat návratnost investic do komunikace

  • Co říkají historická data o budoucích výnosech
  • Proč je strukturální modelování důležitější pro plannery a stratégy než pro modeláře
  • Jak na ekonometrii, aby nebyla jen módním buzzwordem, ale účinným nástrojem pro plánování kampaní

Určeno pro:
Všechny, které zajímá, jaké faktory ovlivňují prodeje, jak silná je role médií a mediální komunikace, a co lze udělat pro dosažení vyšší ROI.

Moderuje Michal Šeda, který vystudoval VŠE se zaměřením na ekonometrii a operační výzkum. Oblasti ROI a marketingových analýz se věnuje 15. rokem, posledních 7 let ve skupině Publicis Groupe na pozici ředitele výzkumného oddělení.

Místo a čas: agentura VCCP, náměstí 14. října 642/17, Praha 5, 18.6.2020 od 9,00 do 11,00 hod.

Přihlašujte se zde

Poslat zprávu autorovi