20. září do 9.00 -11,00 hod. v zasedačce Vnitroblocku, Tusarova 31, 170 00 Praha 7 (https://vnitroblock.cz/)

Chcete vědět, co je za tolik používanou zkratkou „AI“? A proč existuje chatbot a jak ho udělat? Tak přijďte …
Dozvíte se, co je vlastně to „AI“, jak se dá využít obecně a jaké jsou aplikace v marketingu a v komunikaci. Ukážeme si příklady využití v praxi ze světa, ale hlavně z České Republiky od klientů jako Dr. Max, Ford nebo Fischer.

Michaela Flanderová, Wunderman  

„Online marketingu propadla před více než 6 lety a od té doby je pro ni tenhle nekončící svět možností Alfou a Omegou. Momentálně zastává pozici Account Managera prioritně pro klienta Dr.Max. Kromě toho má zkušenosti s přípravou digitální kampaně, vývojem webů, community managementem a tvorbou CRM programů. Prošla si přípravou kampaní pro klienty jako je: L´Oréal – Professionel, Redken, Kerastáse, Matrix, Vichy, La Roche Posay, LP Luxury Brands a Paul Mitchell. Nyní ji nejvíce zaměstnává příprava kampaně pro kosmetiku Uriage. A máte se prý na co těšit. Jak sama říká, miluje výzvy a objevování nových cest, jak dojít ke kýženému cíli, proto je pro ni tvorba digitálních kampaní zábavou. Ve volném čase se věnuje umění v jakékoli podobě, ať už sama tvoří, nebo si zajde na super výstavu.“

Milan Janecký, Wunderman   

V datově založeném marketingu se pohybuje již více než 17 let. Aktuálně zastává pozici Business Development Directora pro Wunderman Group. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM/CVM a data-mining v telekomunikacích, finanční sféře a retailu. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Telefónica O2, MTS Russia, Česká spořitelna (Erste Group), Citibank, Generali, UPC CZ, AirBank, Home Credit nebo Globus. Kromě toho se zabývá problematikou konsolidace CRM a digital dat, omnichannel komunikačním přístupem a jeho vlivem na CX nebo automatizačními marketingovými platformami s prvky AI. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku nebo lyžováni.“