školení AKA: Místo, kde se rozhoduje

25.5.2018
AKA

Až 87 % zákazníků se rozhoduje v místě prodeje!

MÍSTO, KDE SE ROZHODUJE

V uplynulé dekádě se Customer Journey zásadně proměnila. Už nejde o „pravý hák“ televize, následnou aktivaci na festivalu a úprk přímo do obchodu. Zákazník je nadmíru informovaný a je to on, kdo si vybírá informační kanály, které jsou pro něj relevantní

ATL dnes pouze nebuduje značku, ale může hrát roli i “prachsprostého” POSka. Digital je součástí každodenního života a ne jen hračička pro pár IŤáků. A retail už neprodává jen věci, které zákazník vidí v televizi, ale mnohem častěji „prodává“ právě značku a buduje k ní vztah.

– Jaká je role komunikace v místě prodeje a jak navazuje na předchozí značkovou či promo masáž? Až 87 % zákazníků v ČR se rozhoduje v místě prodeje.

– Kam posunuly technologie komunikaci v místě prodeje?

– Jak nejlépe provázat ATL s komunikací v retailu?

– Co se daří, co se nedaří a oč tím přicházíme?

– Jak mění klienti strategie a postupy v retailu a trade marketingu. A co z toho plyne pro agentury, ať už si říkají jakkoliv?

Na školení vystoupí Petr Šimek, Managing Director WELLEN a Linda Petrová, Creative Strategic WELLEN

Inspiration HUB,

Jankovcova 1037/49, Praha 7, BUDOVA C, patro 2.

úterý 19. června

9.00 – 12.00 hod

Vstupné 1500/členové AKA 700 Kč

 

Na školení se hlaste zde