Workshop: 7 tipů k úspěšné výkonnostní kampani

5.1.2021
AKA

7 tipů k úspěšné výkonnostní kampani

21. ledna od 9.00 hodin – online

Michal Vrtiška, Head of Performance & Branding, Marketup

Postupně prošel od vzniku agentury pozicemi specialisty a projektového manažera. Řídil velké výkonnostní projekty A3 SPORT, Sephora, Koupelny Ptáček, Oriflame aj.

Poslední dva roky vede v agentuře tým kampaňových specialistů, který pracuje mimo jiné na e-commerce projektech XXX Lutz, T-Mobile, Axa Assistance, Decathlon aj.

Pro koho:

Je určeno všem, kteří se chtějí dozvědět, jak přistupovat k celému procesu výkonnostních kampaní, od jejich plánování, přes realizaci až po analytiku.

Není určeno zkušeným kampaňovým specialistům, kteří s reklamními výkonnostními systémy pracují každý den.

 

Co se dozvíte:

  • Jak výkonnostní kampaně plánovat
  • Které taktiky nejčastěji volit
  • Jak a pomocí čeho připravit detailní mediaplán a strategii
  • Jak probíhá optimalizace a jak se liší pro eshopy
  • Jaké benefity přináší smartbidding a v jakých systémech je možné jej využít
  • Jaké jsou hlavní KPIs výkonnostních kampaní
  • Jak kampaně vyhodnocovat a co by měla splňovat úspěšná kampaň
  • Kde se stávají nejčastější chyby a na co si dát pozor
  • Jakou roli hrají atribuční modely

Cena:

Členské agentury 700 Kč, nečleni 1500 Kč

Závazná objednávka zde