Dopolední seminář pro všechny aktivní marketéry z veřejných a státních institucí, kteří chtějí svou práci dělat profesionálně a smysluplně.
Veřejná správa je na rozdíl od komerční sféry zatížena celou řadou omezení, která nepočítají se specifickým oborem komunikace. Přesto existují cesty, jak hledat a najít správné dodavatele komunikačních služeb, a přitom vyhovět administrativním požadavkům. Přijďte se podělit o své zkušenosti.
Program
1. Výkonný předseda AKA Marek Hlavica vás seznámí s Metodikou zadávání veřejných zakázek AKA i s novinkami, které přinesla novela zákona ZZVZ
2. Členka prezidia AKA, partner agentury Dorland vás provede procesem dvoukolového výběrového řízení, které šetří náklady a zvyšuje zájem dodavatelů se do VŘ přihlásit
3. Tomáš Avrat, marketingový manažer JIC představí případové studie
Partnerem semináře je Jihomoravské inovační centrum
Datum: pátek 23.11. 9 -12 hod
Místo: JIC, Purkyňova 127, 612 00 Brno – Medlánky
Cena: pro marketéry z veřejné sféry zdarma