12. 9. 2022
Novinka
Efektivita vynakládání prostředků na komunikaci státu je často diskutovaným tématem. Podíváme se proto, jak ji můžeme plánovat a měřit. Stejně tak spolupráce mezi agenturou zadavatelem má svá specifika, která mohou spolupráci komplikovat. Projdeme si nejčastější úskalí, představíme pohled obou stran a praktické rady, jak dosáhnout společně nejlepších výsledků.
Dalším tématem setkání bude nákup mediálního prostoru, který je nedílnou součástí každého komunikačního projektu. Jak řešit veřejné investice do médií, která nejsou monitorovaná a nelze dokládat jejich efektivitu? Projdeme si všechna rizika a možnosti.
Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj s přispěním Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR
TERMÍN: 21. října 2022 od 9.00 do 14.30 hod.
MÍSTO: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1
PROGRAM:
09:00 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA
09:20 Výzkumy v marketingu veřejné správy
11:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:00 Jak pracovat s agenturou, jak pracovat s klientem
13:00 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
13:20 Nemonitorovaná média
Jak zahrnout do mediaplánu média bez dat, jak hodnotit jejich efektivitu, a jak se vyhnout diskriminaci – Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA
14:00 Diskuse
14:30 Ukončení workshopu
Pro členy AKA a SIMAR 2 000 Kč, pro ostatní 2 800 Kč.
Přihlašujte se zde nejpozději do 7.10.2022, nebo do naplnění kapacity.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz