10. 11. 2021
Novinka
Hodinka a půl se stratégem Alešem Hronem a Head of Social Janem Ryšánkem z WMC GREY o tom, jak svět digitálního marketingu neustále zrychluje a kam směřuje. Aleš a Honza mají dlouhá léta zkušeností s komunikací značek. A to od online až do televize. Společně pracují již více než 6 let a během své kariéry pomohli desítkám značek být vidět. Mezi jinými stavěli online komunikaci pro IKEA, naučili Kofolu rozšířené realitě nebo navrhli systém globálního digitálního obsahu pro Baťu. Můžete se se od nich dozvědět mnoho, protože každý se divá na digital z jiného pohledu.
Témata:
– Jakým směrem se budou ubírat největší hráči na trhu a jaké budou trendy v digitálním marketingu v nadcházejícím roce?
– Kam směřuje digitalizace fyzického světa
– Jak správně nahlížet na výkon vlastní komunikace a která data jsou důležitá?
25.11.2021 od 9,00 hodin online
Přihlašujte se zde