6. 1. 2020
Novinka
Jak měřit digitál aneb Lesk a bída digitálních cílů: jak neměřit nesmysly
28.ledna od 9.00 hodin
TRIAD, Na Bojišti 1473/18
120 00 Praha 2 – Nové Město
Dvouhodinovka s Adamem Špinou z TRIAD Advertising o nejčastějších chybách při měření brandové digitální komunikace.
Dozvíte se, jak funguje hierarchie cílů, kterým metrikám se dá věřit a kterým se vyhnout obloukem a jak stanovit cíle ambiciózně, ale realisticky. Těšit se můžete i na trik s křišťálovou koulí.
Určeno pro: všechny, kteří chtějí znát dopad kampaní (stratégy, klienty, uvědomělé kreativce, správce sociálních sítí a digitální mediální plánovače)
Přihlásit se můžete zde
Cena pro členy AKA 700 Kč, Pro ostatní 1 500 Kč