23. 2. 2025
Novinka
Vyjednávání s klientem o podmínkách spolupráce, plnění služeb a schopnost dojednat smlouvu v režimu win-win patří mezi klíčové schopnosti lidí z reklamního průmyslu. Agentury nekonečně tendrují a spálí hodně peněz na přípravě v několika kolovém výběrku, aby pak zjistily, že odměna, kterou dostanou, jim nepokryje ani náklady na práci. Přijďte si poslechnout, jak nastavit spolupráci s klientem, jak s ním hovořit, jakou zvolit strategii už od začátku spolupráce, aby byla obapolně úspěšná.
Workshop jsme nazvali Jak jednat s klientem o podmínkách spolupráce a jak z ní dostat maximum?
Téma a cíl workshopu:
Společně se zamyslíme nad tím,
❓S kým vyjednávat u klienta a jakou zvolit strategii a na co nezapomenout?
❓Jak vypadá toxický klient / anebo toxický dodavatel / agentura a kdy s nimi určitě nepracovat?
❓Jak porozumět řeči/chování klienta pro výběrovém řízení a při vyjednávání? Kdy ne znamená ne a kdy ano?
❓Kdo je interní zákazník a co o něm musíte vědět? Jak si udržet zákazníka a co pro to musím udělat?
❓Jak „doklepnout“ spolupráci, a co to v praxi znamená?
❓Co jsou zkratky RFI, RFP a RFQ – jak ke každé z nich přistoupit a jak s tím v procesu pracujeme?
❓ Čemu se vyvarovat, když je tendr v procesu? A jak reagovat, když tendr prohraji?
❓Jak přistoupit k poptávkovému řízení, tedy v případě, kdy klient reálně koupit nechce, ale potřebuje vědět, jak se chová trh?
Komu je WS určen:
✅ Lidem z reklamních agentur, kteří chtějí porozumět chápání svých klientů a stát se jejich skutečnými partnery
✅ Šéfům agentur, account directorům, šéfům týmů a accountům, tedy všem těm, kteří se starají o své klienty, řeší s nimi spolupráci, smlouvy a finanční ujednání.
✅ Pracovníkům v marketingových odděleních, kteří chtějí poznat problematiku z obou stran.
✅ Všem, kteří s chtějí poslechnout, jak zacházet se zákazníky a nastavit s nimi dlouhodobou spolupráci.
✅ Odborníkům, kteří chtějí doplnit své znalosti a přemýšlejí o dalším vzdělávání.
Spíkři a jejich příspěvky:
Olga Rinaldi, Founder, CEO & Procurement Architect, RINALDI Consulting ▪️ procurement konzultant a poradce ▪️ modernizace & transformace procurementu ▪️ interim manager ▪️ procurement mentor a lektor
se s námi podělí o zkušenosti z pohledu zadavatele.
Petra Jankovičová, CEO & Co-founder TRIAD Prague ▪️ Prezidentka AKA ▪️ Member of the Board of Advisors #HolkyzMarketingu | DEI ambassador | Mentor|
se naopak zaměří na pohled agentury.
Partnerství vs. kvalita výstupů: Jak dostat z agentur to nejlepší za adekvátní cenu?
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
Registrovat na workshop se můžete zde.
Více informací na workshop.aka.cz
Founder, CEO & Procurement Architect ▪️ procurement konzultant a poradce ▪️ modernizace & transformace procurementu ▪️ interim manager ▪️ procurement mentor a lektor ▪️ buduji silný a profesionální procurement ▪️
Zavádíme ve firmách moderní procurement ▪️stavíme a transformujeme nákupní procesy ▪️radíme, školíme a učíme▪️
CEO & Co-founder TRIAD Prague 💚| President AKA | Member of the Board of Advisors #HolkyzMarketingu | DEI ambassador | Mentor|
Agency of the Year 2018 + 2019 + 2021 in Slovakia & Innovative Agency of the Year 2018 + 2019 + 2021 in Czechia