Jak jednat s klientem o podmínkách spolupráce a jak z ní dostat maximum? 27. 3. 2025

23. 2. 2025

Novinka

team-business-people-meeting-city-standing-talking-office-buildings-discussing-contract-low-angle-shot
Ve čtvrtek 27. března proběhne v Domě Radost další workshop, kde se dozvíte, jak jednat s klientem o podmínkách spolupráce, jak z této spolupráce dostat maximum pro značky i klienty a co bychom o sobě, jako "dva odlišné druhy" měli vědět. A možná se dostaneme i k vyjednávání, které je ve spolupráci s klientem třešničkou na dortu.

Vyjednávání s klientem o podmínkách spolupráce, plnění služeb a schopnost dojednat smlouvu v režimu win-win patří mezi klíčové schopnosti lidí z reklamního průmyslu. Agentury nekonečně tendrují a spálí hodně peněz na přípravě v několika kolovém výběrku, aby pak zjistily, že odměna, kterou dostanou, jim nepokryje ani náklady na práci. Přijďte si poslechnout, jak nastavit spolupráci s klientem, jak s ním hovořit, jakou zvolit strategii už od začátku spolupráce, aby byla obapolně úspěšná.

Workshop jsme nazvali Jak jednat s klientem o podmínkách spolupráce a jak z ní dostat maximum?

Téma a cíl workshopu:

Společně se zamyslíme nad tím,

S kým vyjednávat u klienta a jakou zvolit strategii a na co nezapomenout?

Jak vypadá toxický klient / anebo toxický dodavatel / agentura a kdy s nimi určitě nepracovat?

Jak porozumět řeči/chování klienta pro výběrovém řízení a při vyjednávání? Kdy ne znamená ne a kdy ano?

Kdo je interní zákazník a co o něm musíte vědět? Jak si udržet zákazníka a co pro to musím udělat?

Jak „doklepnout“ spolupráci, a co to v praxi znamená?

❓Co jsou zkratky RFI, RFP a RFQ – jak ke každé z nich přistoupit a jak s tím v procesu pracujeme?

❓ Čemu se vyvarovat, když je tendr v procesu? A jak reagovat, když tendr prohraji?

❓Jak přistoupit k poptávkovému řízení, tedy v případě, kdy klient reálně koupit nechce, ale potřebuje vědět, jak se chová trh?

Komu je WS určen:

✅  Lidem z reklamních agentur, kteří chtějí porozumět chápání svých klientů a stát se jejich skutečnými partnery

✅  Šéfům agentur, account directorům, šéfům týmů a accountům, tedy všem těm, kteří se starají o své klienty, řeší s nimi spolupráci, smlouvy a finanční ujednání.

✅  Pracovníkům v marketingových odděleních, kteří chtějí poznat problematiku z obou stran.

✅  Všem, kteří s chtějí poslechnout, jak zacházet se zákazníky a nastavit s nimi dlouhodobou spolupráci.

✅  Odborníkům, kteří chtějí doplnit své znalosti a přemýšlejí o dalším vzdělávání.

Spíkři a jejich příspěvky:

Olga Rinaldi, Founder, CEO & Procurement Architect, RINALDI Consulting ▪️ procurement konzultant a poradce ▪️ modernizace & transformace procurementu ▪️ interim manager ▪️ procurement mentor a lektor

se s námi podělí o zkušenosti z pohledu zadavatele.

  • Očekávání na straně klienta, jak odhalit jejich záměr?
  • Rady a tipy pro jednání s klienty a zadavateli tendru.
  • Porozumění chování klientů – nákupčích a jejich interních zákazníků
  • Důležitost a podstata interních zákazníků a jejich vliv na výsledek výběrového řízení
  • Rozdíly v zadání RFI, RFP a RFQ. Jak reagovat, když klient žádá něco, co nemůžete dodavatel splnit?
  • Vyvarování se chyb v tendru a reakce na neúspěch.

Petra Jankovičová, CEO & Co-founder TRIAD Prague ▪️ Prezidentka AKA ▪️ Member of the Board of Advisors #HolkyzMarketingu | DEI ambassador | Mentor|

se naopak zaměří na pohled agentury.

Partnerství vs. kvalita výstupů: Jak dostat z agentur to nejlepší za adekvátní cenu?

  • Dobrá spolupráce = výhodná spolupráce: co znamená pro agenturu dobrá spolupráce s klientem, jakou roli hraje Procurement v diskusi o kvalitě?
  • Co agentury potřebují pro sestavení nejvýhodnější nabídky a jak může pomoci Procurement? Jaký to má dopad na vaše rozpočty?
  • Kompromis anebo win win řešení? Jak vyjednávat, aby z toho nebyl na konci dne smutek na všech stranách?
  • Jak budovat cost-effective agenturní+ klientské týmy?
  • Noční můry a ponaučení z pohledu agentur
  • Procurement zlý policajt, nebo moderátor?

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 27. BŘEZNA 2025
  • KDE: Dům Radost, nám. Winstona Churchilla 2, Praha 3 – Žižkov
  • čas: 9.00 – 12.00
  • občerstvení a káva zajištěno

Registrovat na workshop se můžete zde.

Více informací na workshop.aka.cz

Spíkři

Snímek obrazovky 2025-02-23 v 18.28.45
Olga Rinaldi
Founder, CEO & Procurement Architect, RINALDI Consulting

Founder, CEO & Procurement Architect ▪️ procurement konzultant a poradce ▪️ modernizace & transformace procurementu ▪️ interim manager ▪️ procurement mentor a lektor ▪️ buduji silný a profesionální procurement ▪️

RINALDI Consulting

Zavádíme ve firmách moderní procurement ▪️stavíme a transformujeme nákupní procesy ▪️radíme, školíme a učíme▪️

LinkedIn
Petra Jankovičová
Petra Jankovičová
CEO & Co-founder TRIAD Prague 💚| President AKA | Member of the Board of Advisors #HolkyzMarketingu | DEI ambassador | Mentor|

CEO & Co-founder TRIAD Prague 💚| President AKA | Member of the Board of Advisors #HolkyzMarketingu | DEI ambassador | Mentor|

TRIAD Prague

TRIAD Advertising

Agency of the Year 2018 + 2019 + 2021 in Slovakia & Innovative Agency of the Year 2018 + 2019 + 2021 in Czechia

LinkedIn