Workshop 16.9.: Testováno na lidech!

16. 8. 2021

Novinka

Testováno na lidech!

16. září od 10.00 on-line

Kantar testoval 10 000 reklam

20 reklam si doneslo cenu za nejefektivnější reklamu

Vítězové mají 5 společných znaků

Dokážete naplnit těchto pět předpokladů? Překonat očekávání zadavatele? Vyhrát EFFIE?

Přihlašujte se zde

Cena KANTAR pro efektivní kreativu ukazuje nejefektivnější světové reklamy pro rok 2020 a analyzuje to, co je dělá těmi nejlepšími. Kantar analyzoval více jak 10,000 reklam, které prošly kvantitativními testy v roce 2020 a z této databáze vzešlo 20 vítězných reklam.

Podívejme se společně na 5 oblastí, které vítězové této ceny mají společných a v čem se můžeme od nich inspirovat, co je tajemstvím úspěchu těch nejlepších. Cena KANTAR pro efektivní kreativu našla právě “top” 20 takových reklam, které jsou zároveň silné v kreativě i v efektivitě, tedy reklamu která je odlišná, distinktivní, podporuje krátkodobé prodeje, ale současně buduje značku skrze změnu ve významovém vnímání značky v dlouhodobé perspektivě.

Webinářem Vás provede Věra Šídlová (Global Creative domain Manager) z Kantaru, které je spoluautorkou a analytičkou této studie.

Webinář je pro všechny, kteří se zabývají nadlinkovou, primárně TV reklamou z různých úhlů pohledu, ať už kreativci, accounti nebo planneři.