25. 11. 2021
Tisková zpráva
Z obýváku na galavečer. Vyhlášení Effie 2021 se po roční odmlce opět uskutečnilo naživo, cenu Grand Prix si odnesla Ikea s kampaní Za bezpečný domov.
Nejvíce umístění na stupních vítězů letos získala agentura Ogilvy, následovaná agenturou McCann Prague. Ogilvy z osmi nominací na shortlistu vytěžila pět medailí, McCann osm nominací proměnila ve čtyři umístění na stupních vítězů.
V rámci letošní EFFIE byla udělena i cena SIMAR za nejlépe zdokumentované výsledky komunikace – “The Best of Data Performance”. Právě důkazy o efektivitě kampaní odlišují EFFIE od soutěží kreativity. Cenu získala práce agentury Media Age pro Masarykovu univerzitu za kampaň #MUNICHALLENGE a agentura Boomerang Communication, která pro Plzeňský Prazdroj vytvořila kampaň Radegast – Hořkost boří stereotypy. Tato kampaň brala rovněž první místo i v kategorii Nápoje.
Více informací a kompletní výsledky naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie ke stažené naleznete zde.