23. 4. 2018
Novinka
Klienty milované téma přinejmenším v teoretické rovině. Svůdný model „platím za prokazatelný výkon“ má své limity a dokonce pasti. Na dopoledním školení se dozvíte, na co si dát pozor, když někdo přijde s nápadem uplatnit výkonnostní marketing. A jak to ve skutečnosti funguje.
Všichni o něm sní, málokdo má odvahu.
Chceme výkon! Ale ještě nevíme, co to je.
Měříme – kostlivci vylézají.
Success fee? Rozhodně! Ale jen trošku.
Eda Krečmar, Nydrle – cesty a varianty výkonnostního marketingu
Jaroslav Novák, Wunderman – případové studie a zkušenosti z praxe
Inspiration HUB,
Jankovcova 1037/49, Praha 7, BUDOVA C, patro 2.
Čtvrtek 17. května
9.00 – 12.30 hod
Vstupné 1500/členové AKA 700
Foto ze školení zde