25. 5. 2018
Novinka
Až 87 % zákazníků se rozhoduje v místě prodeje!
MÍSTO, KDE SE ROZHODUJE
V uplynulé dekádě se Customer Journey zásadně proměnila. Už nejde o „pravý hák“ televize, následnou aktivaci na festivalu a úprk přímo do obchodu. Zákazník je nadmíru informovaný a je to on, kdo si vybírá informační kanály, které jsou pro něj relevantní
ATL dnes pouze nebuduje značku, ale může hrát roli i „prachsprostého“ POSka. Digital je součástí každodenního života a ne jen hračička pro pár IŤáků. A retail už neprodává jen věci, které zákazník vidí v televizi, ale mnohem častěji „prodává“ právě značku a buduje k ní vztah.
– Jaká je role komunikace v místě prodeje a jak navazuje na předchozí značkovou či promo masáž? Až 87 % zákazníků v ČR se rozhoduje v místě prodeje.
– Kam posunuly technologie komunikaci v místě prodeje?
– Jak nejlépe provázat ATL s komunikací v retailu?
– Co se daří, co se nedaří a oč tím přicházíme?
– Jak mění klienti strategie a postupy v retailu a trade marketingu. A co z toho plyne pro agentury, ať už si říkají jakkoliv?
Na školení vystoupí Petr Šimek, Managing Director WELLEN a Linda Petrová, Creative Strategic WELLEN
Inspiration HUB,
Jankovcova 1037/49, Praha 7, BUDOVA C, patro 2.
úterý 19. června
9.00 – 12.00 hod
Vstupné 1500/členové AKA 700 Kč