Workshop Programatika

14. 12. 2018

Novinka

aka-poster-f-2

Experti zabývající se využitím dat a programatickým plánováním medií někdy působí dojmem šílených vědců.

Na dopoledním školení ovšem dostanete srozumitelnou informaci o historii, možnostech a trendech programatického plánování.

Může to zásadně změnit váš pohled na segmentaci cílových skupin například. Ještě mnohem více se dozvíte 31. ledna.

Školí:

Pavel Pastor, CerebroAd.com .

Prošel jak vydavatelskou branží VMP (denik.cz), seznam.cz, tak nadnárodním DSP Crimtan operujícím na více než 50 trzích světa. Programatický prodej je dle něj etalonem moderních médií. V současnosti se plně věnuje nástroji CerebroAd.com, který dohlíží na nákup displejových ploch.

 Jiří Vítek, AdArrows

Dlouholetý CEO mediální agentury Mindshare, podílející se na metodologickém vývoji NetMonitoru i peoplemetrového výzkumu v ČR a přednášející Komunikační plánování na VŠE.

Jako členové AKA máte special half price. Přihlašovat se můžete zde