17. 1. 2024
PodAKAst
Když to tak shrneme slovy jednoho vysoce seniorního manažera: Tito mladí mají se moc dobře , nepoznali nedostatek , vždy jsme na ně brali ohled a teď se to nám, rodičům a zaměstnavatelům vrací .
Ale je to skutečně tak?
Abychom našli odpověď, pozvala si Káča do studia na VŠKK dva odborníky na tuto generaci.
Zuzanu Procházkovou, Managing directorku agentury Engine-Room agency. Agentura je specializována na poznávání Gen Z a na způsob komunikace a jejího fungování v běžném životě. Již v prvním roce získala 3 ocenění ADC Awards za reakční marketing Bageterie Boulevard. Nyní aktivně pracuje na rozvoji generace Z testovací platformy ZetLab.
A Dana Urbana, stratéga agentury DFMG, který představí závěry studie Mýtus generace Z, ve které zjišťoval, jaké jsou potřeby generace Z, jak tito lidé chtějí pracovat, jak si vybírají zaměstnavatele, jak nakupují, která média sledují. Zkrátka jaký mají pohled na svět.
PodAKAst je vlastně povídáním o našich dětech, jejich kamarádech, studentech ve škole a našich kolezích v práci. Právě z této skupiny se rekrutuje velká část pracovních posil do komunikačních agentur. Nicméně se zdá, že jsou ve svých preferencích, způsobu života a chování velmi odlišní od předcházejících (věkových) skupin zaměstnanců pracujících v reklamě.
Podcast představuje „modus operandi a vivendi“ Gen Z nejen jako stávajících i budoucích zaměstnanců, ale i jako zákazníků, kteří vytvářejí specifickou poptávku, i jako našich dětí nebo těch, kteří jsou součástí našich rodin. Mnohdy se zdá, že s nimi, ať jako rodiče, nebo šéfové týmů, mentoři a zaměstnavatelé neumíme najít stejnou řeč. A doslova ekvilibristickým uměním je schopnost vést tyto lidi, umět je motivovat, vytvořit jim takové podmínky, aby se seberealizovali a necítili se být frustrování, vyhořelí a byli v práci spokojení.
Je skutečně co poslouchat.
Kde? Na našem kanále spotify!
Sledujte nás a naše novinky na webu a na sociálních sítích.