PodAKAst č. 2: Kateřina Hrubešová s Janem Sudou o tom, jak AI změní práci agentury

22. 6. 2023

PodAKAst

podakast-2-jan-suda1
Cílem i úkolem Asociace komunikačních agentur je mimo jiné vzdělávat a otvírat nové otázky, které hýbou trhem marketingu, reklamy a komunikace. Už minulý měsíc se naše ředitelka Káča Hrubešová vrhla do světa podcastu, a už druhý výsledek je tady.

Již druhý podAKAcast v řadě je na světě a věnuje se velmi žhavému tématu umělé inteligence. Tentokrát si Kateřina popovídala s Janem Sudou z agentury McCann o tom, jakou budoucnost má AI v reklamní branži. Jak moc může ovlivnit chod agentury, zdali se máme bát, anebo snad naopak těšit?

Dozvíte se například to, jaké nové pozice v komunikačních agenturách mohou vzniknout, jak moc důležitý je prompting, kdo je „Master of AI“ a mnoho dalšího.

Zdroj: AKA

Zajímat by vás mohlo i to, proč by mohli být tentokrát výjimečně ti líní v soutěži vítězové. A dokonce zabrousíme i do vod vlastních nástrojů AI. Myslíte, že jsou výhodou anebo nevýhodou!

A to už jako návnada stačí. Láká vás to? Tak honem, poslechněte si to tady.

Zdroj: AKA

A již brzy se můžete těšit na poslední letní, červnový podAKAst. Sledujte nás.