18. 4. 2024
Tisková zpráva
Letošní rok se řady AKA rozšiřují každý měsíc o nového člena, což ukazuje důležitost profesního spolku pro celý komunikační trh. Agentury mají o členství v AKA zájem zejména z důvodů networkingu, zajištění kontinuálního vzdělávání a předávání si zkušeností.
Na dubnovém Prezidiu představil novou agenturu Sparkling & Still její kreativní ředitel a CEO, Filip Kukla, který rovněž seznámil členy prezidia s plány a očekáváními, jež má v případě přijetí agentury do AKA.
Agentura Sparkling & Still má moto „Budujeme vztahy mezi značkami a lidmi“. Jako menší, v tuto chvíli sedmičlenný tým, pracuje také pro menší klienty, u nichž se snaží napojit kreativu na reálné přemýšlení. Agentura je mediálně-kreativní jednotkou, která se pomalu rozrůstá.
Agentura Sparkling & Still se snaží objevovat nové cesty, jak pracovat s médii, kulturou a značkami, s cílem získat skutečnou pozornost spotřebitelů. Vytváří komunikaci, která dává smysl nejen brandům, ale i jejich zákazníkům.
Těšíme se na další spolupráci.
Celou tiskovou zprávu ke stažení, včetně citací, najdete zde.