11. 9. 2024
Novinka
Evidence-Based Marketing Academy (EBMA), na University of New York in Prague, je průlomový program celoživotního vzdělávání vedoucích pracovníků určený k transformaci oblasti marketingu v České republice. Tato iniciativa, vyvinutá ve spolupráci s Marketingovou radou, která vznikla v rámci Asociace komunikačních agentur (AKA) a která je podpořena poznatky mezinárodně zkušených odborníků, nabízí jedinečnou příležitost pro zkušené marketéry, kteří touží pozvednout svou kariéru a prohloubit zkušenosti s nejpokročilejšími marketingovými a PR strategiemi. I proto je místo EBMA na konferenci Brand Management logickým krokem.
Téma letošního ročníku konference Brand Management je „Married to Creativity“. Odkazuje na to, že úspěšné značky jsou oddané kreativitě. Ta tak může transformovat váš byznys, když ji budete rozumět a věřit. Kreativita je kouzlo marketingu.
Na dvoudenní konferenci se mimo jiné dozvíte odpovědi i na otázky:
💢 Proč potřebujeme kreativitu více právě dnes?
💢 Lze změřit její hodnotu?
💢 Víme, kde ji hledat? Jak ji podporovat?
💢 Pečujeme o vztah s našimi kreativními partnery?
💢 A jaký je vztah vaší značky ke kreativitě a jak ho posunout dál?
Na konferenci vystoupí jako hlavní řečník Sir John Hegarty! Jediný šlechtic mezi kreativci v reklamě tak poprvé přijíždí do Prahy. Málokdo má takový vliv na kreativitu v marketingu jako on. Na globální reklamní scéně se pohybuje již více než 60 let! Zakládal agentury Saatchi & Saatchi a BBH. Podílel se na úspěchu značek jako Levi’s, Audi, Axe, Johnnie Walker a mnoha dalších.
Na takové akci byste neměli chybět. Ale vstupenky se prodávají velmi rychle. Nepropásněte svou šanci.
Informace o konferenci najdete zde.