Dvanáctý podAKAst v éteru: Zelená – spása pro byznys nebo jen šílenství nerdů?

9. 7. 2024

PodAKAst

IMG_6575
Téma udržitelnosti se zdá být agenturami trochu opomíjeno, což je dost chyba. I proto si Kateřina Hrubešová tentokrát k natáčení 12. podAKAstu vybrala téma Zelená – spása pro byznys nebo jen šílenství nerdů?

Podcast je právě v éteru a navazuje na náš předcházející, březnový podcast, v němž jsme probírali téma udržitelnosti, a toho, co to znamená pro kreativní průmysl.

V řadě již dvanáctý podcast Asociace komunikačních agentur reaguje na ještě větší lahůdku, jakou je nedávný boj proti konci spalovacích motorů, používání umělohmotných brček a všemu zelenému kolem nás. Ač výsledky europarlamentních voleb naznačily odklon od aktivistického pojetí panevropské environmentální politiky a na Green Deal je pohlíženo téměř jako na sprosté slovo, čekáme, co přinese nový Evropský parlament.

Nicméně zákonné povinnosti týkající se udržitelnosti firem existují a firmy se jimi musí řídit.

Náš podcast nehodnotí volební nálady  evropské populace, ale zamýšlíme se v něm nad tím, co přinese pojem udržitelnosti komunikačnímu průmyslu v blízké nebo daleké budoucnosti a jak se na stávající povinnosti nebo příležitosti agentury připravují, pokud se tedy vůbec připravují.

Ptáme se:

👉 co znamená pojem environmentalita nebo co to je být  enviromentální tj. co znamená písmeno E  v udržitelnosti,

👉 jak toto E chápat a implementovat do firmy,

👉 zda souvisí i s uhlíkovou stopou

👉 a co je to vlastně Green Deal?

Poslechněte si Káčiny zvídavé dotazy na Pavla Galíka z Omnicom Group a Vladimíra  Víška, spoluzakladatele iniciativy No Greenwashing

Natáčení podcastu ESG

Oba pánové mají praktické zkušenosti s udržitelností ve firmách, už si párkrát pěkně naběhli a mají za sebou i několik nezdarů. A není nic zábavnějšího než se bavit o cizích chybách a třeba se z nich poučit.

 

Tak hurá do toho!

👉 podcast si můžete poslechnout na našem kanále Spotify zde.