9. 7. 2024
PodAKAst
Podcast je právě v éteru a navazuje na náš předcházející, březnový podcast, v němž jsme probírali téma udržitelnosti, a toho, co to znamená pro kreativní průmysl.
V řadě již dvanáctý podcast Asociace komunikačních agentur reaguje na ještě větší lahůdku, jakou je nedávný boj proti konci spalovacích motorů, používání umělohmotných brček a všemu zelenému kolem nás. Ač výsledky europarlamentních voleb naznačily odklon od aktivistického pojetí panevropské environmentální politiky a na Green Deal je pohlíženo téměř jako na sprosté slovo, čekáme, co přinese nový Evropský parlament.
Nicméně zákonné povinnosti týkající se udržitelnosti firem existují a firmy se jimi musí řídit.
Náš podcast nehodnotí volební nálady evropské populace, ale zamýšlíme se v něm nad tím, co přinese pojem udržitelnosti komunikačnímu průmyslu v blízké nebo daleké budoucnosti a jak se na stávající povinnosti nebo příležitosti agentury připravují, pokud se tedy vůbec připravují.
Ptáme se:
👉 co znamená pojem environmentalita nebo co to je být enviromentální tj. co znamená písmeno E v udržitelnosti,
👉 jak toto E chápat a implementovat do firmy,
👉 zda souvisí i s uhlíkovou stopou
👉 a co je to vlastně Green Deal?
Poslechněte si Káčiny zvídavé dotazy na Pavla Galíka z Omnicom Group a Vladimíra Víška, spoluzakladatele iniciativy No Greenwashing
Oba pánové mají praktické zkušenosti s udržitelností ve firmách, už si párkrát pěkně naběhli a mají za sebou i několik nezdarů. A není nic zábavnějšího než se bavit o cizích chybách a třeba se z nich poučit.
Tak hurá do toho!
👉 podcast si můžete poslechnout na našem kanále Spotify zde.