27. 3. 2023
Tisková zpráva
DDB Prague vstoupila do AKA
Novým členem Asociace komunikačních agentur (AKA) se stala reklamní agentura DDB Prague. Na posledním zasedání Prezidia AKA bylo přijetí nového člena jednomyslně schváleno. Podle slov Jana Faflíka, CEO DDB, jsou největšími problémy, kterým čelí reklamní průmysl, stále slabší zájem nejlepších kreativních talentů o práci v této oblasti a vnímání reklamy jako nákladové položky. Oba zmíněné problémy pak leží na ramenou nejen agentur, ale i samotných zadavatelů.
„Jsme rádi, že jsme se stali členy AKA a můžeme tak přispět k diskusi o budoucnosti našeho oboru. Spolupráce s Asociací nám umožní navázat kontakty s dalšími významnými hráči na trhu a získat nové poznatky a zkušenosti,“ objasňuje Jan Faflík, CEO DDB.
“Dodáváme, že AKA je profesní organizací, která se primárně věnuje výchově a vzdělávání nových talentů a snaží se zatraktivnit práci v reklamních agenturách pro mladé lidi. Přijetím DDB do AKA se organizace posiluje o dalšího zkušeného a inovativního partnera, který přinese nové nápady a pohledy na řešení problémů, kterým čelí reklamní průmysl. Tímto vítáme agenturu DDB v Asociaci.”
Agentura DDB byla založená v roce 1949 v New Yorku a dnes má více než 200 poboček v 90 zemích světa. Pražská pobočka se pyšní diverzitou svého týmu, který tvoří 75 lidí z 15 různých národností. V roce 2020 se k ní přidala i DDB FTW, první globální agentura zaměřená na gaming a e-sport. Mezi její klienty patří například McDonald’s, Komerční banka, Volkswagen Užitkové vozy, Mars, GrandOptical, Rossmann, Magistrát hlavního města Prahy, CZC, Panzani a mnoho dalších.