Customer experience na nejvyšší úrovni

28. 2. 2019

Novinka

7-1

Sekce business transformace svolala své první klubové setkání

Ve čtvrtek 28. února proběhlo v prostorách WorkLounge Diamant na Václavském náměstí první setkání členů Business Transformation Club & Award, klubu sdružujícího vrcholové manažery významných společností působících v ČR. Uzavřená setkání klubu, který funguje od letošního ledna při AKA, jsou zaměřena na výměnu zkušeností s novými obchodními modely v kontextu digitální transformace.

Tématem setkání byla zákaznická zkušenost v digitální éře. Setkání uvedl Michal Nýdrle z agentury KINDRED, která je jedním ze zakládajících členů sekce společně s agenturami Adexpres, McCann, Wunderman a konzultantskými firmami Deloitte a KPMG. Tomáš Potměšil (Head of Customer Center of Excellence KPMG) v úvodní prezentaci definoval 6 oblastí, které jsou pro zákaznickou spokojenost důležité, a shrnul výsledky českého výzkumu o zákaznické zkušenosti.

Po prezentaci následovala panelová diskuze, které se kromě Tomáše Potměšila zúčastnili Petr Dvořák (CEO Vodafone), Roman Stupka (CEO PeStratEx) a Jakub Petřina (Ředitel produktů a marketingu Air Bank). Diskuzi moderoval Marek Hlavica, výkonný ředitel AKA. Hlavními tématy byl vliv technologií na zákaznickou zkušenost, metriky pro měření zákaznické spokojenosti a úloha HR v kontextu zákaznické zkušenosti.

Setkání klubu by se měla odehrávat čtvrtletně a příští se zaměří na marketing automation.