Být či nebýt IN – Efektivní využití LinkedInu pro marketingový tým 22.1. 2025

5. 12. 2024

Novinka

person-holding-linkedin-icon
Dvě hodiny s Martinem Hoškem nabídnou komplexní pohled na to, jak efektivně využít LinkedIn jako nástroj pro budování značky, získávání klientů a profesionální networking. Zaměříme se na praktické strategie pro marketingové týmy, které chtějí maximalizovat svůj dosah a výsledky na této profesní síti.

S předstihem Vás zveme na workshop, který je třešničkou na dortu. Lednový workshop Asociace komunikačních agentur, první workshop roku 2025, bude na téma platformy LinkedIn.

Workshop jsme nazvali Být či nebýt IN – Efektivní využití LinkedInu pro marketingový tým

  • Pořád se vám nedaří nabrat komunitu a sdílet firemní novinky?
  • Hledáte lidi a personálky a inzeráty jsou bezzubé?
  • Chcete zacílit na konkrétní komunitu na LI a nejde vám to? Nebo je to dost drahé?
  • Jak napsat firemní post, aby ho četlo co nejvíc lidí?
  • Fotka nebo text?
  • Mám se vysilovat s infantilními obrázky?
  • Jaký je rozdíl mezi osobním a firemním postem? A jak je kombinovat?

Pokud Vás tyto otázky oslovují, nebo trápí, pak je náš lednový workshop určen právě Vám.

Workshop navržený pro marketingový tým přináší praktické tipy a strategie, jak maximálně využít LinkedIn pro budování osobní i firemní značky, zvyšování engagementu a generování obchodních příležitostí. Jak vytvořit profesionální profil, který zaujme, jak plánovat a publikovat hodnotný obsah, který rezonuje s cílovou skupinou, a jak rozšiřovat síť kontaktů pro větší dosah a vliv. Přehled o aktuálních trendech na LinkedInu a konkrétních způsobech, jak posílit svou přítomnost na této platformě v roce 2025.

Setkáme se 22. ledna 2024 v zasedačce agentury VCCP.

Téma a cíl workshopu a koho uvidíte:

Workshopem provede člověk z nejpovolanějších, Martin Hošek.

Martin má více než 25 let zkušeností v oblasti maloobchodu, marketingu a podnikání a působí jako senior brand/business konzultant ve společnosti MHOSEK.CZ, kde pomáhá malým i velkým značkám naplno využít jejich potenciál. Je také LinkedIn Masterem, který pořádá workshopy a programy pomáhající profesionálům a firmám využívat sílu této platformy.

Má za sebou zkušenosti s budováním vysoce výkonných týmů a značek, jako jsou Air Bank, J&T Banka, mBank, Citibank a několik dalších obchodních projektů. Je vizionář a průkopník se schopností nacházet inovativní a kreativní řešení. Specializuje se na proximity marketing, marketingovou komunikaci a digitální strategii. S nadšením se věnuje zlepšování psychiatrické péče a vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra a je otcem sociálního podniku MAAPPI, který prodává výrobky s kresbami map jeho syna.

 

Dvě hodiny s Martinem nabídnou komplexní pohled na to, jak efektivně využít LinkedIn jako nástroj pro budování značky, získávání klientů a profesionální networking. Zaměříme se na praktické strategie pro marketingové týmy, které chtějí maximalizovat svůj dosah a výsledky na této profesní síti.

Komu je WS určen:

  • Všem, kteří se chtějí blíže seznámit se silou a dosahem platformy LinkedIn
  • Lidem z marketingových oddělení, z komunikačních agentur, ale i běžným uživatelům této platformy, kteří hledají komunitu, příležitosti, partnery a projekty, těm, kteří chtějí být vidět
  • Prostě pro všechny, kdo chtějí zefektivnit svoje fungování na LI, největší síti pro profesionály po celém světě

MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 22. LEDEN 2025
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 12.00
  • sušenky a káva zajištěny

Přihlásit na workshop se můžete zde.