19. 9. 2023
Tisková zpráva
Zástupci obou nových členských agentur se zúčastnili zářijové schůze prezidia AKA, kde představili své agentury a seznámili členy prezidia se svými plány a očekáváními.
Agentura Business Factory působí v Česku, na Slovensku, v Polsku a Spojených arabských emirátech. Je technologickým partnerem pro online marketing působícím na trhu od roku 2009. „Otevřeli jsme pět zahraničních poboček. Díky vlastním reklamním technologiím a špičkovému know-how posouváme hranice online marketingu pro naše klienty po celém světě,“ řekl při představení CEO a spoluvlastník agentury Jan Pátek. „Pro své partnery zajišťujeme dlouhodobé 360° marketingové strategie napříč všemi online kanály zaměřené primárně na výkon a profit. Díky internímu kreativnímu oddělení tvoříme pro značky i komunikační koncepty, videospoty, interaktivní reklamní formáty a krátká videa pro sociální sítě.“
Agentura Business Factory je na trhu od roku 2009 a globálně zaměstnává kolem 90 lidí. Podle slov Jana Pátka si agentura od členství v AKA slibuje především networking a sdílení zkušeností uvnitř komunity s cílem společného posunu oboru. Přínosem pro AKA by naopak mohlo být sdílení zkušeností agentury z expanze do zahraničních poboček a využití unikátních marketingových technologií.
Druhou novou členskou agenturou je marketingová a technologická digitální agentura Ydeal. Agentura vznikla v roce 2013 pod názvem Hifive Traffic. Jejím zaměřením byl nákup médií a mailingové kampaně, než byla v roce 2019 přejmenována na Ydeal a výrazně se rozrostla. Na trhu nyní působí přes deset let a svým klientům pomáhá dosáhnout jejich cílů pomocí inovativních marketingových strategií, které využívají nejmodernější technologie. „Začínali jsme jako výkonnostní agentura, ale postupně jsme se transformovali a nyní poskytujeme full-service v digitálním prostředí. Máme vlastní produkci a věnujeme se širšímu mediálnímu nákupu. Hodně se zaměřujeme na umělou inteligenci a její integraci na strategické i operativní úrovni. Do AKA bychom mohli přinést znalosti, jak ušetřit čas v produkci a postprodukci a jak snížit náklady v případě využití AI pro tvorbu televizních reklam,“ uvedl při představení agentury CEO Zdeněk Valut. Podle jeho slov Ydeal očekává od AKA networking, sdílení zkušeností a obohacení v oblasti AI.
„Jsem velmi ráda, že se Asociace komunikačních agentur stále rozrůstá. Obohacení o každého nového člena přispívá k různorodosti a barevnosti profesní asociace. Obě nové členské agentury mohou naši organizaci obohatit o cenné zkušenosti, ať už o expanzi do arabských zemí, tak o stále skloňované zkušenosti v oblasti umělé inteligence,” uvedla o nových členech AKA Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka.
Těšíme se na oboustranně přínosnou spolupráci.