AKA se rozrostla o nové členy. Vstoupily do ní agentury Business Factory a Ydeal

19. 9. 2023

Tisková zpráva

d68a4101-scaled
Hned z kraje školního roku jsme uvítali v našich řadách agentury Business Factory a Ydeal, které se staly členy sekce Digitálních agentur AKA. Vstup nových agentur je příslibem stále se rozrůstající členské základny AKA.

Zástupci obou nových členských agentur se zúčastnili zářijové schůze prezidia AKA, kde představili své agentury a seznámili členy prezidia se svými plány a očekáváními.

Jan PátekAgentura Business Factory působí v Česku, na Slovensku, v Polsku a Spojených arabských emirátech. Je technologickým partnerem pro online marketing působícím na trhu od roku 2009. „Otevřeli jsme pět zahraničních poboček. Díky vlastním reklamním technologiím a špičkovému know-how posouváme hranice online marketingu pro naše klienty po celém světě,“ řekl při představení CEO a spoluvlastník agentury Jan Pátek„Pro své partnery zajišťujeme dlouhodobé 360° marketingové strategie napříč všemi online kanály zaměřené primárně na výkon a profit. Díky internímu kreativnímu oddělení tvoříme pro značky i komunikační koncepty, videospoty, interaktivní reklamní formáty a krátká videa pro sociální sítě.“

Agentura Business Factory je na trhu od roku 2009 a globálně zaměstnává kolem 90 lidí. Podle slov Jana Pátka si agentura od členství v AKA slibuje především networking a sdílení zkušeností uvnitř komunity s cílem společného posunu oboru. Přínosem pro AKA by naopak mohlo být sdílení zkušeností agentury z expanze do zahraničních poboček a využití unikátních marketingových technologií.

Zdeněk ValutDruhou novou členskou agenturou je marketingová a technologická digitální agentura Ydeal. Agentura vznikla v roce 2013 pod názvem Hifive Traffic. Jejím zaměřením byl nákup médií a mailingové kampaně, než byla v roce 2019 přejmenována na Ydeal a výrazně se rozrostla. Na trhu nyní působí přes deset let a svým klientům pomáhá dosáhnout jejich cílů pomocí inovativních marketingových strategií, které využívají nejmodernější technologie. „Začínali jsme jako výkonnostní agentura, ale postupně jsme se transformovali a nyní poskytujeme full-service v digitálním prostředí. Máme vlastní produkci a věnujeme se širšímu mediálnímu nákupu. Hodně se zaměřujeme na umělou inteligenci a její integraci na strategické i operativní úrovni. Do AKA bychom mohli přinést znalosti, jak ušetřit čas v produkci a postprodukci a jak snížit náklady v případě využití AI pro tvorbu televizních reklam,“ uvedl při představení agentury CEO Zdeněk Valut. Podle jeho slov Ydeal očekává od AKA networking, sdílení zkušeností a obohacení v oblasti AI.

 

„Jsem velmi ráda, že se Asociace komunikačních agentur stále rozrůstá. Obohacení o každého nového člena přispívá k různorodosti a barevnosti profesní asociace. Obě nové členské agentury mohou naši organizaci obohatit o cenné zkušenosti, ať už o expanzi do arabských zemí, tak o stále skloňované zkušenosti v oblasti umělé inteligence,” uvedla o nových členech AKA Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka.

Těšíme se na oboustranně přínosnou spolupráci.